Gå til innhold

Nå ser jeg småen på utsiden av magen :D


mammaløve

Anbefalte innlegg

Ingen tvil om at jeg har en sprellsk liten gutt i magen, for her har det vært jevnt med liv siden uke 15, og er i uke 20 nå. Men nå ser jeg sannelig når han sparker meg på utsiden også :D Både jeg og typen kjenner det veldig godt på utsiden, så tok jeg en titt i speilet da han holdt på som verst, og tror du ikke jeg ser en tydelig liten bulk der føttene stikker rett ut nede til venstre. Han satte beina i på samme plass flere ganger, så bulen gikk inn og ut. Guri så merkelig det er!!! Har en ganske liten mage også (den bare stoppa å vokse ved 16 uker!), så det blir liksom helt absurd å se det på utsiden...men veldig kjekt å få så tydelige tegn på at han blir sterkere for hver dag som går. Han liker veldig godt å strekke seg ut og sette beina i på akkurat samme sted hver gang, det så vi på UL også. Helt merkelig at en liten kar på hele 23 cm får plass inni der! I allefall når han liker å strekke både armer og bein så lange de er....

 

Noen som opplever mønster i bevegelsene enda? Her er det mye liv etter lunsj og middag (full propell fra 17 til 20!!!) men så blir det stille og rolig etter klokken 22. Kjenner ingenting lengre når jeg har lagt meg. Men kan våkne på natten av karatespark i blæra. Er det tidlig for søvnmønster enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, høres ut som du får en aktiv krabat =) Morsomt at du ser det så tydelig på utsiden da! Jeg tror også han godt kan ha begynt å få et søvnmønster. Her liker lillegutt å sparke ned mot høyre. Er nesten alltid på den siden han holder til :) Når jeg får kynnere, er bulen mye større på høyresiden..sprøtt å se/kjenne!! =) Det er først nå jeg har begynt å kjenne litt liv i løpet av dagen. Ellers så er det når jeg legger meg at han går amok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det for første gang igår. La en ekstra pute under hodet og tittet ned på magen da jeg hadde lagt meg. Kjente det var så utrolig mye liv, men forventet ikke å se all den romsteringen! Veldig moro. Han er absolutt mest aktiv på kvelden når jeg har lagt meg. Da sparkes det i alle retninger! Pussig, for har ikke fått særlig mage ennå heller. Er såvidt synlig nå, og er i uke 21.

For en herlig tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig:) Jeg er 19+5 og har bare kjent liv en gang, og det var for 3 dager siden. Har morkaka forran da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror også at det kan være et tidlig søvnmønster.. også når du må opp å tisse på natta. Har ei lita ei på 9 mnd og kjenner igjen hennes søvn og våkenmønster i forhold til når hun var aktiv i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...