Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på det jeg,var treig å modne med første barnet...Var lukket helt til fødselen satte i gang 5 dager på overtid...Brukte 36 timer på de 3 første cm.... Deretter gikk det ytterligere 14 timer før småen var ute...!

Så er litt redd for at d skal skje nå...

Skal til vurdering for igangsettelse i uke37-38 pga bekkenløsning,og da håper jeg at jeg er moden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...ingen som har vært tidligere moden med nr2 enn med nr1?

Skrevet

nei, gikk 2 uker over med første mann og er på 1 dag over termin idag..kan jo hende snuppa kommer snart, men har mistet troen kan man si..

Skrevet

Tror ikke alltid det nei..

Nr 1 kom 6 dager før termin. Nå er jeg 8 dager over termin med nr 2 og ikke tegn til fødsel. Begge to er jenter så ingen sammenheng der heller. Men dette er veldig individuellt da. Ingen regel tror jeg. ;-)

Lykke til.

Skrevet

Hei, og takk for svar:)

Men, man kan vel være moden i mange uker før man føder?

Da tenker jeg,1 cm åpning eller noe...Har hørt at det modnes raskere når du er flergangsfødende. Prøver å klamre meg fast i at det er modning når jeg skal vurderes...er lettere å bli satt i gang da enn om du må til med modningspille...

Skrevet

Jeg er 6dager på overtid med nr3 og de to første barna fikk jeg i uke 38...jeg har vært moden og avflatet lenge men ennå ingen fødsel...

Skrevet

Jeg hadde 3 cm åpning og var helt moden fra uke 33 med nr 1. Da jeg var 40+5 uker på vei denne gangen fikk jeg vite at jeg hadde 3 cm åpning og at jeg er helt moden (I uke 39 hadde jeg 1 cm åpning og var fremdeles litt umoden).

Vil ikke ta motet fra deg altså. ;-) Og forstår deg veldig godt. Det er mye enklere å starte en fødsel dersom man er moden.

Lykke til.

Skrevet

Ok,,,takker for svar...her modnes d tror jeg...har rier så d holder...kjenner d bak i ryggen..Håper de gjør jobben sin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...