Gå til innhold

Oppgitt over barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ringte barnehagen meg og sa at barnet hadde fått diare, greit jeg henter. Han hadde bæsja utover strømpebuksa og det var ifølge hun som hadde skiftet på han løst. OK, jeg tar han med hjem.

Da vi kommer hjem tenker jeg at jeg får jo sjekke bleia, blir jo fort full i disse diaretider, men nei han har ikke bæsja, men utsiden av bleia hans er full av bæsj!! De har ikke bytta bodyen hans, kun strømpebuksa! Er det mulig!!

Men gutten hadde heller ikke diare, spist masse og ikke noe mer bæsj.

Er "bare" 3 gangen de ringer og sier han er syk hvor han ikke er det! Gøy med barn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. kansje litt hysteriske?

vi i vår bhg venter på 2 bleier med diare, før en ringer.. evt ringer å spørr om de får tenner o.l.. kan jo få løs mage av det også.

ta det opp med de i bhg..

Skrevet

Kaller det for litt vel overivrige bhg.ansatte :-p

Si ifra til ped.leder ang. body'n, sånt skal IKKE skje! Ei heller at bhg sender hjem friske barn, i de fleste tilfeller hvor personalet er usikre skal de se an litt før man ringer evt. konferere med foreldrene. Dessuten er det ikke så ukjent at små barn er litt løs i magen (uten at det er diaré) av og til pga tarmene ikke er fullt utviklet.

Skrevet

Da hadde mine blitt hentet ofte. De har begge veldig bløt konsistens, og om minsten spiser appelsin blir det enda verre.

Men de har da ikke diare, for det.

Hadde snakket med dem om det, og særlig det at han ikke fikk rent tøy. Ikke rart det er mye smitte i bhg, om ungene går med dritt på klærne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...