Gå til innhold

Og enda et mirakel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slenger meg på og sier...ikke gi dere jenter!

I dag så vi hjerte banke til et lite mirakel...straks 7 uker...

Etter 11 hormonkurer og 9 fulle forsøk...

Og 40+...

Håper veien videre går like bra...

Stå på!

Lykke til! Det er INGEN andre enn oss, tror jeg, som forstår hva vi gjennomgår...dette er tøffere enn mye annet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så utrolig glad på deres vegne, nurket. Visste det skulle gå deres vei nå!!!

Skrevet

Og snart din Håpefull!!!!!

Skrevet

gratulerer!!!:-)

Skrevet

Åhhhhhhh, nurket!

Nå ble jeg varm om hjertet. Jeg har hatt såååå vondt av deg i det siste. Har lest innleggene dine og kjent på angsten din. Som langvarig sliter med tre aborter bak meg forstår jeg litt av det du går gjennom.

Men nå er du et kjempestort steg videre!! Det er jo overveiende sannsynlig at i november (blir det vel?) så blir du tobarnsmor :-)

Jeg håper du klarer å puste litt, litt ut nå og legge litt av angsten fra deg. Hvis du kan klare å tenke at for hver dag som går som går fint, så er du en dag nærmere - så er mye gjort. Det måtte jeg gjøre sist gang, og det hjalp virkelig. Og så prøvde jeg å nyte at jeg var gravid og glede meg over det, og tenkte at jeg skal nyte dette så lenge det varer, og så skal det vare leeeenge!!

Laaaaang, og gooooood klem til deg

Skrevet

Takk MK73

Ja...det har vært tøffe uker....ikke nok med strevet før man blir gravid...så skal man ha det så tungt når det først skjer...

Men ett skritt nærmere...har litt is i hjertet enda...

Håper du kommer fort etter....det fortener jammen du og :-) Godt med de som virkelig forstår...

Klemmmmm tilbake...

Skrevet

Hurra Nurket1!! Så godt å høre at du endelig fikk se hjertet banke på UL! Nå ble jeg glad :-) For det skal være sikkert, at nå var det jammen meg din tur!

Har fulgt litt med deg og tenkt på deg, jeg og, og det viser jo at det finnes en smule rettferdighet i verden når du endelig lykkes :-) Jeg håper også at opplevelsen på UL kan hjelpe deg til å senke skuldrene littegrann, slik at du klarer å nyte dette nå. Det fortjener du etter alt du har gjennomgått den siste tiden!

Masse lykke til og stor klem fra meg

Skrevet

Hei Nurket, og gratulerer sååå mye. Det er en ubeskrivelig følelse å få se mirakelet på UL !

Jeg er på rugedag 4, har ingen forhåpninger, og er så enig i det du skriver at ingen andre en de som går gjennom dette vet hva det koster av oss. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt at tenk hvis vi hadde kunnet laget barn på vanlig måte, hvor fantastisk det må være. Tror ikke de som får det til slik tenker på det engang, det er naturlig...

Nyt graviditeten, klem!!

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...