solstråle69 Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=587632 Håper dette kan "vekke" de av dere som ikke følger vaksinasjonsprogrammet!
FruTB Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg ble i hvertfall stressa :\ Avbestilte 15 mnd kontrollen pga sykdom (for 3 mnd siden), og hadde enda ikke fått ut finger'n for å bestille ny time (gruet meg litt til vaksinen - som alltid) Men nyhetsoppslaget i dag ga meg det rette sparket i stussen, så nå er time til vaksinasjon bestilt!
Gjest Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Forferdelig egoistisk av de som velger å ikke vaksinere! Blir virkelig skremt av å lese om disse som har tenkt å smitte ungene sine for at de skal "vokse som mennesker". For noe sprøyt!
Gjest irismor Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Har aldri vært i tvil når det gjelder vaksinasjon. Vi følger vaksinasjinsprogrammet pluss litt ekstra. Det eneste vi ikke har hivd oss over er SI-vaksinen. Men blir veldig skremt av homøpaten som sier at barn vokser på å ha hatt meslinger. Hun må ha et par skruer løs. Men hva bruker man som argument for å ikke følge vaksinasjonsprogrammet?
Anna-10 Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Jeg blir også utrolig provosert av foreldre som ikke vaksinerer barna sine! Stefaren min fikk polio når han var liten, og legen hans fortalte han for litt siden at polio, som nesten var utryddet nå er på vei tilbake på grunn av foreldre som ikke vaksinerer barna sine! Forstår de ikke hva de gjør?? Jeg blir så forbanna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå