Gå til innhold

"Obs obs, levende barn" - dagens beste veiskilt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blei nesten litt skremt jeg; levende barn - kontra døde liksom?? Lekende barn hadde vel kanskje vært litt mer passende spør du meg men:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et sånt skilt har jeg sett også. Litt småekkelt ja!

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

i det boretslaget vi bodde før stod det skilt levede barn leker! husker jeg tenkte at det hadde jo vært veldig ekkelt om det hadde vært døde barn som lekte.... uff, en markaber spøk men...

Skrevet

Tja..... Dette er vel ikke akkurat noe nytt. Hadde et sånt skilt der jeg vokste opp på 70- og 80-tallet

Skrevet

Ikke noe nytt kanskje nei, men fortsatt litt snålt synes jeg, aldri sett det før heller..

Skrevet

Men det fikk deg til å tenke? Mer enn ett "lekende barn" veiskilt som du har sett tusen ganger før. Mange respekterer ikke "lekende barn" skilt, så synes i grunn det er bra de kommer opp med noe mer iøyenfallende som får folk til å tenke.

Skrevet

hehe, joa sånn sett, men hos meg fremkalte det ikke annet enn latter dessverre- kanskje bedre enn ingenting det da men;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...