Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Blei nesten litt skremt jeg; levende barn - kontra døde liksom?? Lekende barn hadde vel kanskje vært litt mer passende spør du meg men:p
Gjest Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Et sånt skilt har jeg sett også. Litt småekkelt ja!
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 i det boretslaget vi bodde før stod det skilt levede barn leker! husker jeg tenkte at det hadde jo vært veldig ekkelt om det hadde vært døde barn som lekte.... uff, en markaber spøk men...
Kamomille Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Tja..... Dette er vel ikke akkurat noe nytt. Hadde et sånt skilt der jeg vokste opp på 70- og 80-tallet
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2010 Ikke noe nytt kanskje nei, men fortsatt litt snålt synes jeg, aldri sett det før heller..
~sjiraff~ Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Men det fikk deg til å tenke? Mer enn ett "lekende barn" veiskilt som du har sett tusen ganger før. Mange respekterer ikke "lekende barn" skilt, så synes i grunn det er bra de kommer opp med noe mer iøyenfallende som får folk til å tenke.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2010 hehe, joa sånn sett, men hos meg fremkalte det ikke annet enn latter dessverre- kanskje bedre enn ingenting det da men;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå