LivK har født Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Jeg skal til jordmor i morgen og blir sannsynligvis strippet. Men jeg lurer fælt på hvor effektivt det er - må man være veldig moden/ha åpning for at det skal kunne sette i gang noe, eller hva? Jeg har fortsatt en uke til termin, men ungen er stor og jeg har gått med murringer og kraftige kynnere/tegn på "noe" i to uker allerede, så jeg hadde blitt sjeleglad om det satte i gang nå! Andres erfaringer mottas med takk!
lille_vims Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Det kan helt klart sette fart på prosessen! Men jeg synes det er fryktelig vondt :-/ Men har gjort det begge de forrige gangene for det (er jo lei på slutten, så alt må prøves). Første gang vet jeg ikke hvor mye effekt det hadde, det ble igangsatt fødsel uansett. Med nr 2 ble jeg strippet på fredag, lørdag hadde jeg storrengjøring og slimproppen gikk, mandag morgen fødte jeg :-) Lykke til
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Jeg hadde masse kynnere og var 10 dager på overtid da jeg ble strippet. Var vondt og ga ingen effekt. Lillegutt klorte seg fast til han ble halt ut med keisersnitt 16 dager på overtid. Men verdt et forsøk uansett. Det er fort over, og kanskje virker det på deg.
Ladybug~N&E Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 blei strippet med førstemann. hadde ingen effekt annet enn litt vonde kynnere den dagen.
LivK har født Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2010 Ok, høres ut som at det er ganske individuelt om det virker eller ikke - men forsøket verdt! Siden det faktisk gjøres så må det nødvendigvis være noe i det, tenker jeg? Tusen takk for svar! (Skal prøve å holde forventnigene nede...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå