Gå til innhold

Har skikkelig "the munchies" eller cravings..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff.. sitter her med skikkelig cravings.. nesten så jeg rister i hele kroppen.. fått helt totalt dilla på lovehearts, er ikke direkte smaken, men måten de er å tygge på, som å tygge kritt eller tabletter, innbiller meg at de ikke akkurat er sunnere, men mer vennlig mot kroppen å spise.. skulle hatt noen placebo tabletter å bare tygge på.. kan ikke drive å spise så mange lovehearts hver dag.. da får jeg svangerskapsdiabetes før uken er omme tror jeg.. har en pakke igjen.. jeg klør i fingrene etter å hente den, prøvd alt annet frukt og youghurt you name it, men er bare det at det er ikke noe annet som funker.. sukk.. kanskje jeg skal prøve isbiter, men har ingen akkurat nå.. vet det er et filleproblem, men må bare syte bitte litt..*riste på hodet av seg selv* :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat sånn med isbiter:) Vet hvilke isbitposer som gir de mest tyggevennlige isbitene, hvilke som mest sannsynlig ikke lekker, osv - og føler meg helt desperat når siste posen tas opp fra fryseren og jeg ikke har noen i skapet til å fylle på med! Min mann holder forøvrig på å bli gal av tyggingen min...

Skrevet

Fint å se det er fler, han her hjemme bare rister på hodet av meg, og kaller meg tullete, han skjønner ikke at det går ann.. :P

Skrevet

Nei, det er veldig rart å ha dette suget etter noe så spesielt også! Har hatt det i alle mine 3 svangerskap. Og nesten litt snålt når det plutselig gir seg, ikke så lenge etter fødsel. Magien over, liksom. Enn så lenge, DEILIG! Kos deg med dine lovehearts, du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...