Gå til innhold

Jeg HATER herved dating!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blæh.... så forferdelig å ikke vite... skal jeg ta kontakt, skal jeg vente til han tar kontakt, virket den mld der litt kort og irritabel, er han ikke interessert, var det bare en flørt, hvorfor sier han en ting for så en annen, kommer vi til å møtes til helgen sånn som ting i forrvirringen har blitt antydet, antydet han egentlig at vi skulle møtes, eller hva f.... er det som skjer???

 

Jeg liker IKKE dette :P

(Selv om det kanskje er litt spennende, men faktisk litt for spennende.....!!:P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tihhihii, det er skummelt i starten ja. Send lammis en melding, hun har kommet et steg videre og kan sikkert roe deg :)

 

Lykke til!

Skrevet

Jeg er enig. Glad jeg er gift. Håper jeg aldri blir skilt (om ikke annet så for å slippe det der... grøss).

 

Var nervevrak da jeg holdt på med sånt. Ikke rart jeg aldri ble noe god til det.

Skrevet

hahah... elsker at jeg blir nevnt i sånne her innlegg!

 

veldig mange menn digger og være vanskelige i starten. sånn at vi skal bli forvirret.

 

du kan

a være like forvirende tilbake

b være kostbar og si til deg selv at liker han deg så hører du noe snart

c ringe han og slå av en prat og spørre hva som skjer til helgen

 

 

det virker jo ut som om du liker han, så da hadde jeg godt for c. om han faktisk liker deg så blir han jo glad

Skrevet

Åååå..jeg føler med deg! Det SUGER big time!

 

Hehe, er så glad for at jeg er forbi akkurat det der :-)

Skrevet

Eller..hva er det jeg snakker om?? Jeg er jo overhodet ikke forbi det der...jeg er jo der selv om han er min!!

 

Hehe, så jeg er ikke blitt bedre etter vi ble sammen heller jeg.;-)

Skrevet

Jeg blir seriøst sur jeg.. haha...

 

Nå sitter jeg her og ser at han er pålogget, men ikke faen om jeg skal kontakte han... han først denne gangen ;) Hvorfor??? jo, må jo for guds skyld ikke vise for mye interesse... Herregud, så teite vi mennesker er!!! :P

Skrevet

hahah :) det er bra å være teit! da liker du han :D

Skrevet

Hehe, bare se på meg og :::). Vi er jo heeelt retardos ;-)

Skrevet

ja! hadde jeg vært normal og sett på oss to CC så hadde jeg blitt kvalm.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...