Gjest yrild Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Det er helt uvirkelig å sitte her nede i mellomeuropa og lese om det norske helsevesenet... jeg skjønner jo at dette er sensasjonsjournalistik, men er det mulig??? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=591823 Pass på dere selv og få mennene deres, foreldre og søsken til å mase på personale etc hvis dere er engstelige og ikke får hjelp! (Synes det er uvirkelig dyrt å skulle betale privat sykeforsikring (selv om man jo betaler uhorvelig mye i Norge også via skatten), men det viktigste må jo være at man får topp behandling når man trenger det!)
Gulosten™ Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Det er godt å se at denne saken endelig blir gjort noe med. Min venninne var i begravelsen, og hadde kjent denne familien i mange år.
solstråle69 Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Jeg blir så SINT når jeg leser sånt!!! Er det mulig??? Og dette er jo bare en historie som tilfeldig havner i media - hvor mange hører vi IKKE om?!?! Helsevesenet i Norge skal liksom være så utrolig bra - NOT! Vi "lures" til å tro at det er så utrolig bra! Mye er sikkert bra, men alle disse "glippene" skal jo bare ikke skje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå