~sjiraff~ Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Kjøpte noen støvletter i slutten av januar, de har begynt å bli vondere i det siste og nå i dag ser jeg at hælen på en måte er tråkket nesten igjennom inni skoen. Vanskelig å forklare, men da jeg ser inni skoen er det en tydelig firkant som har presset seg opp fra hælen og som jeg nå tråkker på. Litt mer på ene beinet enn på andre. Gode sko som nå er blitt vonde :0(
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 gå tilbake med de! Hadde jeg gjort. Hvilken butikk er det? Noen er jo særere enn andre. Har selv jobbet som butikksjef. Man taper mer på en kunde som ikke får ny vare og ikke kommer tilbake og handler, enn hva det koster å gi ny vare...
It's all about me Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Ja de synes jeg du kan reklamere på.
~sjiraff~ Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2010 Det er din sko, og de er som regel greie på reklamasjon. Hadde forventet at sko til nesten 1000 kr skulle holde litt mer enn knappe 2 mnd.. ( Men da skal jeg reklamere på lørdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå