helene76 Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Hei alle sammen Er det flere enn meg som føler at magen er helt sprengt for tiden? Er i 15. uke og har lagt på meg 8kg.! Allerede. Jeg ser ut som jeg er minst 8 mnd på vei... Min vekt var helt normal for min høyde: 60-62 kg. Har også gått opp en str. i BH. Dette er mitt 2. svangerskap, men gikk ikke opp i vekt før senere... veide også mye på slutten: 91 kg. men mye vann. Spiser kun normalt!?- Stufft turkey-
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Og enda verre skal det bli Hehe, nei jeg følte meg ikke så veldig sprengt da, men skal love deg at jeg har gjort det de siste 2 ukene. Er 24+1 i dag.... Er alt over 1 meter rundt magen og jeg veier fortsatt 2 kilo mindre enn utgangspunktet.
Hanna30 Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Jeg følte meg veldig sprengt på den tiden også! Mellom uke 15-20 ca. Nå er jeg i uke 25, og det er mye bedre! Magen er jo selvfølgelig blitt større, men den følelsen av å være veldig oppblåst og stor er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå