Gå til innhold

Er det min tur allerede tro..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37 og begynte med kynnere i 13 tiden. De kom nesten konstant. De roet seg noe, men de øker gradevis i styrke... Kan og kjenne at de tar tak inni oppi der. Husker det var slik sist og. Så håper jeg så smått er i gang. Sist så tok det lang tid før det ble skikkelig vondt. Hadde vært veldig deilig om dette er begynnelsen.. Gjør meg ingenting å jukse på mållinjen denne gangen. Nå er han jo helt ferdig og alle farer er over : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oy Oy så spennende! Håper at det er din tur nå ja, hvis du er forbredt så! Lykke til...og husk å skriv inn fortsettelsen!

:-)

Skrevet

Litt misunnerlig her...hehe...snart i uke 37 selv,magen(tuten!) er helt sprengt så jeg kan ikke skjønne hvordan hun skal kunne legge på seg mer her....

Men må nok smøre meg med litt mer tålmodighet...

Skrevet
:)) Er det virkelig i gang så skal jeg selfølgelig skrive fødselshistorie når vi er hjemme igjen. Vi er helt klare. Alt er ferdig pakket, samboer har ryddet og vasket bort hundehår slik at barnevakten kan være her, spist skikkelig middag og sagt ifra til barnevakten at hun kan bli kontaktet. Må si at dette minner veldig om sist gang altså.. Men da begynte det med slimproppen før riene kom snikende. De sier det går raskere med nr 2, men ser ikke slik ut enda iallefall. Takker for støtte :)
Skrevet

Masse lykke til!

Skrevet

Det stoppet opp igjen i går.. Litt skuffet, men det var jo tidlig. Nå vet jeg iallefall at kroppen jobber og forbereder seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...