vekt81 Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Hva er best.?!..Kunne tenke meg en av delene...Noen gode/dårlige erfaringer?
Rampongi Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har ikke selv, men kunne gjerne tenkt meg. Om prisen og plassmangel ikke er noe problem så hadde jeg gått for tredemølle. Men siden de fleste har litt lite plass og kanskje ikke ubegrenset med penger hadde jeg nok gått for en elipsemaskin, da man trener godt med disse også og jeg mener du skal få en passe god en for under 5000. En trededmølle til 5000 har kanskje ikke så god kvalitet. Men dette er bare mine tanker og ikke sikkert du tenker likt. Jeg føler at kondisjonstreninga blir bedre med tredemølle enn med elipse, men det er kanskje bare meg..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Jeg hadde gått for elipsemaskin:)
Fablefant✿ Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Hvis jeg kunne velge fritt hadde jeg personlig valgt mølle, fordi jeg synes elipse blir så ensformig. MEN, hvis du ikke har tenkt å bruke en formue på det, så er nok en elipsemaskin bedre å kjøpe. Har forsøkt tredemølla fra bl.a. Ellos, og den stoppet hver gang jeg satte foten litt hardt ned:S Er usikker på hvilken pris man må opp i for å få en som er ålreit, men det kan de kanskje noe om i en sportsbutikk?! Åååå, jeg ønsker meg egentlig veldig en tredemølle foran tv`n!!
Norwegian by injection Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Vi fikk ny tredemølle i hus i går ;-))) og den er kjempebra, men den var dyr (tør ikke å si hvor mye, he he)! Vi løper masse da, så den kommer til å bli brukt hverdag.
strikkemor til 2... Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 vi har begge deler, og jeg bruker kun elipsemaskinen! men det er vel smak og behag tenker jeg! jeg liker elipsemaskinen best hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå