Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Den dagen de blir gravide, burde de blitt fratatt sertifikatet! De utsetter barna sine for fare. Sminke og lip-gloss hører ikke hjemme i bilen. Når det er et speil i nærheten blir damene hypnotisert av sitt eget speilbilde. Skummelt spør du meg......
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Hæ?? Her var det mye rør om gravide, lip-gloss og hypnose. Mulig du selv burde slutte å kjøre bil? Iallfall inntill du er på rett kanal
<3 mine søte små<3 Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 er da ikke akke så gjør det da:) ser ofte menn med barn i bilden, sitter sitter å snakker i mobilen..
Gjest Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Ja og du tror vel det gjelder alle kvinnfolk, herr hovedinnlegger! Det heter vel heller det at uoppmersomme sjåfører skulle vært gjort noe med. Jeg vil ha meg frabedt å sammenlignes med sånne folk bare fordi jeg er dame!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 jaja... få lip-glossen ut av ørene.. Fartsdumper er no dritt..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 signerer Gytha Ogg. SÅ faktisk en dame forleden som var uoppmerksom i trafikken å min samboer klarte å få med seg att hun satt å tok på maskara når hun kjørte bil, jeg ristet like mye på hode som han å tror nok ikke detter er flertallet av kvinner. og som andre sier ser jeg no ofte menn som snakker i telefonen mens de kjører, så det er nok heller uoppmerksomme sjåfører som burde blitt fratatt sertfikatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå