Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, hvordan går det med dere?

Jeg har fortsatt mye vondt etter uttaket for 5 dager siden. Kjennes ut som en fin blanding av mens smerter/luftsmerter og ømhets smerter. Magen står rett ut, ser faktisk så gravid ut at det er ekkelt, prøver å skjule det så godt jeg kan.

Har ikke pustebesvær, men synes dette er veldig plagsomt, er det noen med lignende erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, oppsøk lege. Du kan være overstimulert. Du trenger ikke å ha pustebesvær for det. Bedre å sjekke en gang for mye.

Skrevet

Jeg var til innsetting mandag, de sa da at jeg helt klart ikke var overstimulert, hadde samme symptomer da som nå. Jeg har vært overstimulert en gang, lå på sykehus en uke, og jeg husker at jeg klarte ikke spise, for det førte til påfølgende mye smerter. Slik er det ikke nå.

På klinikken sa de at folikklene fylles opp igjen etter uttak, og det lekker blod i bukhulen. Dette er smertefullt, og presser på tarmene. Jeg kjøper glatt en slik forklaring, men ikke så mange dager til kjenner jeg.

Skrevet

Kjærevene...Bedre å sjekke en gang for mye...man vil ikke ha trøbbel der nede under rugingen...

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg har vært veeelidig oppblåst etter begge mine uttak....gir seg etter en uke ca til meg. Legen sa det var vanlig pga av eggeposene blåser seg opp. Veldig ubehgalig å gå der med gravidmage uten baby..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...