Gå til innhold

Dere "synske" her inne:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er helt forferdelig at dere bruker andre menneskers fortvilte situasjoner til å finne på tull, som garantert er kun til egen underholdning!

 

Nå tror jeg ikke mye på synske, men er ganske sikker på at det må litt mer til enn et nick eller en fødselsdato (eller kanskje ikke det engang) for å "se" slike ting som dere påstår (ref. f eks hun med mannen som sendte mms'er til en kompis). Syns dere bør skamme dere av å finne glede i å utnytte dere av godtroende mennesker som desperat vil ha svar på uforståelige spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...