Gå til innhold

Han gikk fra meg fordi jeg ble gravid :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her..Føler en sorg uten like, gjør irrasjonelle ting jeg angrer på som å sende han mld uten å få svar, og prøve å besøke han..Blir bare avvist..Det er så vondt og sårt, og jeg går med en klump i halsen konstant..

Han valgte å gå fra meg fordi jeg ble gravid.Jeg gikk på p-piller og ante fred og ingen fare da mensen uteble og testen ble positiv. Jeg mistet et barn i dødfødsel i november i fjord så dette er et sv.skap som er tungt og skummelt. Jeg håper det går bra og er lovet tett oppfølging, men den jeg trenger mest har forlatt meg..Jeg har så sterkt et ønske om å få han tilbake, så uendelig vondt det er. Jeg elsker han av hele mitt hjertet, vi har delt hver dag i over et år sammen, og nå er han plutselig borte. Han vil ikke ha noe med sv.skapet å gjøre, han avviser meg og er kald og kynisk. Han mener det er så mye krangel og tull, og at graviditeten toppet det..Kjære vene, dette er sårt:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff:/ det var ikke noe hyggelig å høre:/ . hvor langt er du på vei ? .

håper det går bra med deg, selvom det er tungt ! <3 .

Skrevet

Nei, det er ikke lett i det hele tatt:(

Jeg er kun 8 uker på vei, men har et ganske stort risikosvangerskap, siden det gikk rivgalt sist så det gjør det ikke lettere å vite at jeg står uten han ved siden av meg med dette ...Vet ikke om jeg skal være sinna eller lei meg over måten han vraker meg på..

Skrevet

:/

ah, da kan jeg forstå at det er ekstra tungt, er ikke alltid lett å vite hva man skal føle når sånne ting skjer.

hvor er du fra? :) jeg er rundt 7uker på vei :)

Skrevet

Var han faren til det dødfødte barnet også? Kan det være at han er skremt og redd for muligheten for gjentagelse? At han heller avviser deg enn å gå gjennom det en gang til... bare en tanke...har dere i det hele tatt snakket sammen om alt som har skjedd?

Skrevet

Mini90: Da er vi omtrent like langt på vei:) Jeg er fra Telemark, og du?

Vi er vel kanskje like gamle også, gleder du deg ?

Han var faren til det barnet vi mistet og jeg vet han er redd han også, men da han vraket meg sa han at det var fordi jeg kranglet så mye og at graviditet toppet det. Jeg spurte han idag over mld om vi ikke kunne være venner i det minste, men han avviser meg fullstendig. Han har kuttet meg heeelt ut, og det etter å ha sagt at han elsker meg ubetinget osv..Det er så sårt

Skrevet

huff da, det var leit å høre... det er ikke bare en reaksjon fra hannes side? at han egentlig er fryktelig redd og vil ha det på avstand? da fikk du det jo ekstra tungt i tillegg til at det er et risikosv... håpe det går bra med deg og den lille framover!

klem

Skrevet

Så spennende! :) Jeg er fra Ski :) . Jeg blir 20 i august ! :)

Jeg gleder meg masse, har hatt litt motgang fra noe av familien , men det går seg til, mamma har roet seg mer nå og begynner å godta valget vårt. :)

Utrolig trist å høre at det er blitt sånn, men rart han kutter deg helt ut også... med mindre han gjør det fordi han sliter med bruddet og faktisk har følelser for deg enda. Men det kan jo være han tar til fornuft etterhvert og bare trenger litt tid på å fordøye det:) .

du kan legge meg til på msn hvis du vil, er hyggelig å snakke med en på min alder som har termin i nærheten av meg =)

[email protected] :)

Skrevet

Utrolig trist å høre.. Og ikke minst om døfødselen som du hadde..

Men jeg tror det eneste du kan gjøre en å bære hodet høyt, og lat som du ikke trenger han. Ikke kontakt han noe mer, kanskje han bare trenger tid, og når han merker at du klarer deg fint selv, så skal du ikke se bort ifra at han kontakter deg. Skal love deg at han er nok spent han også=)

Jeg håper du har andre rundt deg som støtter deg, selvom den viktigste ikke er der.. :)

Masse lykke til, det går så bra denne gangen skal du se=)

Skrevet

Lykke til...

Dette var da veldig trist å lese....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...