Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har nettopp fått medisin for Mykoplasma/Klamydia og den virket. Saken er at selv om jeg ikke har fått svaret på prøvene jeg tok, så var min gynekolog så sikker på symptomene mine at hun ga meg medisin. Jeg håpet den ikke skulle virke for hvor skal jeg ha fått en kjønnssykdom i fra? Jeg fikk barn for et halvt år siden. Symptomene mine startet for fullt i julen. Min samboer nekter for at han har vært utro og jeg vil så gjerne tro ham, men det er vanskelig. Vi har vært sammen i tre år og jeg har testet meg etter vi møttes. Det er så utrolig vanskelig å tro at han har bedratt meg. Er det mulig at noen av oss har hatt smitten i oss så lenge og at det plutselig har blusset opp eller er det bare jeg som er naiv i denne saken her. Har han vært utro så vil jeg heller han skal innrømme det enn å nekte.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Har han testet seg etter at dere møttes?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Han har nok gitt deg en sur en som han har fått av noen andre før jul. Kjipt for deg, men du må bare innse det, uansett hva han unnskylder seg med.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Fra doktoronline.no: Når det gjelder Chlamydia er det kanskje mer komplisert. Poenget er at man kan ha infeksjon uten symptomer i lange tider, men av og til kan de blusse opp og gi symptomer. Det er ikke alltid lett å finne noen årsak til oppblussing. Det kan hende at du har hatt en asymptomatisk infeksjon, eller at kjæresten di hadde det. Men det kan også være andre mikroorganismer, i første rekke bakterier som forårsaker slike symptomer. Jeg ville anbefale at du får tatt en prøve og får det sendt til et mikrobiologisk laboratorium for bakterie og chlamydia-undersøkelse. Husk at om du skal behandles bør også kjæresten din behandles samtidig, selv om hun ikke har symptomer. – Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå