* 5 om dagen * Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 de har det vel på Jula, biltema og clas ohlson. (jernia,litt dyrere kan jeg tenke meg)) vi har hatt 2 typer,en uten timer på,den sto og gikk hele tiden,og den var ikke så kjekk, men den vi har nå, den er på max 2 timer,og det synes jeg er greit både pga strømforbruket og brannfaren. men den kjøpte vi i sverige da, så vet ikke om de har den typen her.
Gjest mphs Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Kommer også ann på hvilke sko du skal tørke. Er det gore tec skal du ikke bruke de som blåser, men en slik type. http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=THERMICWARMER
neste*gang Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2010 det er mest støvler og cherrox lite goretex her.. men alle sko er så forbaska våte om dagen at jeg sliter med å få de tørre til neste dag.. og ja flere par våte sko.. men den fra expert passer de til barnesko og? str. 27...?
Gjest mphs Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Vi har ikke akkurat den som er på bildet så det vet jeg ikke. Den vi har har vi brukt i sko ned i srt 22-23. Bruker den også til votter.
neste*gang Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2010 hadde på biltema ja, ser jeg, elkjøp ikke der jeg bor, ikke elprice, ikke jernia, (bor i feil by skjønner jeg) kanskje den enkle fra biltema rekker nå som en start på å prøve disse skotørkegreiene.. og kjøpe mer avansert senere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå