sånn ca Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jepp i russetiden av en rektor på en ungdomsskole. Det var terrordag og vi kjørte forbi en ungdomskole. Elevene begynte å kaste stein, melkekartonger og masse annet rart på bilen våres, sikkert fordi de trodde vi var ute etter dem på terrordagen eller no. Og dermed valgte rektoren ved deres skole å annmelde eieren av den bilen (som var meg). Men den ble trukket fordi vi hadde flere vitner som kunne forklare at vi bare kjørte forbi på en lovlig vei, og ikke gjordt noe annet enn å prøve å komme seg vekk derifra^^
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Ja, for trygdesvindel...endte opp med samfunnnnstraff. ferdigsonet nå og ikke lenger å betrakte som kriminell
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Jepp, for æreskrenking. Henlagt selvfølgelig. Det jeg sa var jo sant.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Jeg ble politianmeldt da hunden min bet noen. Og hunden ble begjær avlivet.. Dessuten har jeg fått en bot en gang for å ha hindret offentlig tjenestemann(politimann) i å utføre jobben sin.. Veldig dumt å krangle med politiet har jeg funnet ut, uansett hvor dumt de oppfører seg..
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Nei, skulle det selvfølgelig være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå