Gå til innhold

Hvor kjøpe anglesound?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har noen av dere erfaring med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min på Teknikmagasinet for 179,- og er kjempefornøyd.(Søtt design også)

Kan være greit å ringe butikken nærmest deg for det er ikke alle avdelinger som har den visstnok.

Skrevet

Jeg kjøpte min på Teknik Magasinet jeg også :) På Hamar..

Fornøyd med den jeg også, både sønnen min å sambo har også hørt hjertelyden hennes:)

Skrevet

Ok, sa skal jeg prøve det=)

Noen som vet om doppler og anglesound er det samme?

Skrevet

Doppler og angelsound er det samme :-)

Skrevet

Takk=)

Er det noen andre steder å kjøpe dette?

Skrevet

Kjøpte min på teknikmagasinet også, etter anbefalinger her inne, og er megafornøyd :)) Du burde gå for den. Tror det bare er tull å kjøpe dyrere på nettet hvertfall.

Skrevet

oki, kanskje jeg skal prøve den da=)

Skrevet

Hei:-)

Når eg leste dette sprang eg rett og kjøpte:-) hehe..

Å selvfølgeli måtte eg testa den med ein gang..:-)

Så fant eg det eg trudde kunne ver hjertelyden, og telte på 1min og kom til 90ca, så då tenkte eg at det må vel ver min hjertelyd.. så va det å leita videre, så hørte eg så smått ein galoperanes lyd og skrudde volummet litt høgare å trykte målaren meir mot magen, og jammen trur eg det va babyen sin hjertelyd:-) telte ca 150slag på 1min.. litt vanskeli og telle.. hørtes ut som ein galoperanes hest:-)

håpe eg har hørt rett, e kje 100%sikker siden eg ikkje har fått hørt den hos lege/jordmor.. er 16+5 i dag:-)

lykke til:-)

Skrevet

Høres ut som det er den du har hørt! :) Verdens fineste lyd rett og slett :) Grattis :)

Skrevet

takk for det:-) ja eg trur det er det:-) hørtes og ut som små spark eller noe innimellom:-) kjempe herligt:-)

Skrevet

artig, da blir det nok en sånn på meg også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...