Juli-prinsesse 2010 <3 Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg kjøpte min på Teknikmagasinet for 179,- og er kjempefornøyd.(Søtt design også) Kan være greit å ringe butikken nærmest deg for det er ikke alle avdelinger som har den visstnok.
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Jeg kjøpte min på Teknik Magasinet jeg også På Hamar.. Fornøyd med den jeg også, både sønnen min å sambo har også hørt hjertelyden hennes:)
Lotta2010x2012 Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2010 Ok, sa skal jeg prøve det=) Noen som vet om doppler og anglesound er det samme?
Juli-prinsesse 2010 <3 Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Doppler og angelsound er det samme :-)
Lotta2010x2012 Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2010 Takk=) Er det noen andre steder å kjøpe dette?
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Kjøpte min på teknikmagasinet også, etter anbefalinger her inne, og er megafornøyd ) Du burde gå for den. Tror det bare er tull å kjøpe dyrere på nettet hvertfall.
Lotta2010x2012 Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2010 oki, kanskje jeg skal prøve den da=)
1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 18. mars 2010 #9 Skrevet 18. mars 2010 Hei:-) Når eg leste dette sprang eg rett og kjøpte:-) hehe.. Å selvfølgeli måtte eg testa den med ein gang..:-) Så fant eg det eg trudde kunne ver hjertelyden, og telte på 1min og kom til 90ca, så då tenkte eg at det må vel ver min hjertelyd.. så va det å leita videre, så hørte eg så smått ein galoperanes lyd og skrudde volummet litt høgare å trykte målaren meir mot magen, og jammen trur eg det va babyen sin hjertelyd:-) telte ca 150slag på 1min.. litt vanskeli og telle.. hørtes ut som ein galoperanes hest:-) håpe eg har hørt rett, e kje 100%sikker siden eg ikkje har fått hørt den hos lege/jordmor.. er 16+5 i dag:-) lykke til:-)
*Oktoberprins:)*HØYGRAVID* Skrevet 18. mars 2010 #10 Skrevet 18. mars 2010 Høres ut som det er den du har hørt! Verdens fineste lyd rett og slett Grattis
1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 18. mars 2010 #11 Skrevet 18. mars 2010 takk for det:-) ja eg trur det er det:-) hørtes og ut som små spark eller noe innimellom:-) kjempe herligt:-)
Lotta2010x2012 Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 19. mars 2010 artig, da blir det nok en sånn på meg også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå