Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Eva?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambos mamma het det, og vi tenker på en liten oppkalling. Eller er det litt kjedelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er et flott navn :-) selv om jeg ikke liker bibelske navn.

Skrevet

Jeg syns det er fint! Min søster heter Eva-Christine :)

Skrevet

fantastisk vakert! Et gamelt navn som er litt glemt. men fy søren det er nydelig! :)

Skrevet

Veldig fint men kansje litt kjedelig?Evangelina er veldig fint og det blir jo en slags oppkalling da.

Skrevet

Har aldri likt det, vet ikke helt hvorfor...

Skrevet

Nydelig :)

Skrevet

Jeg synes Eva er kjempefint! Litt kjedelig kanskje, kjenner jo mange i generasjonen over meg som heter det, men navnet er kjempefint.

 

Tips: Kusina mi kalte dattera si Eve, et vakkert navn som lar seg kombinere med det meste! :)

Skrevet

hei! min mamma het det.. hun var i følge meg, verdens beste og snilleste mor som kunne finnes på denne jord..

hun døde fra meg i 2001,husker det som det var igår..

uansett..

 

Elskeeeeeeeeeeeer navnet!!!! <3<3<3

 

måtte felle en tåre nå:(

Skrevet

Kondolerer 21:32.

Det var trist å høre!

 

Forøvrig synes jeg det er et fint navn!

Etv. kan dere jo lage et dobbelt navn.

Eva passer jo godt sammen med mange andre navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...