Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Sambos mamma het det, og vi tenker på en liten oppkalling. Eller er det litt kjedelig?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg synes det er et flott navn :-) selv om jeg ikke liker bibelske navn.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Jeg syns det er fint! Min søster heter Eva-Christine
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 fantastisk vakert! Et gamelt navn som er litt glemt. men fy søren det er nydelig!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Veldig fint men kansje litt kjedelig?Evangelina er veldig fint og det blir jo en slags oppkalling da.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #9 Skrevet 18. mars 2010 Jeg synes Eva er kjempefint! Litt kjedelig kanskje, kjenner jo mange i generasjonen over meg som heter det, men navnet er kjempefint. Tips: Kusina mi kalte dattera si Eve, et vakkert navn som lar seg kombinere med det meste!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #10 Skrevet 18. mars 2010 hei! min mamma het det.. hun var i følge meg, verdens beste og snilleste mor som kunne finnes på denne jord.. hun døde fra meg i 2001,husker det som det var igår.. uansett.. Elskeeeeeeeeeeeer navnet!!!! <3<3<3 måtte felle en tåre nå
Caity<3 Skrevet 18. mars 2010 #11 Skrevet 18. mars 2010 Kondolerer 21:32. Det var trist å høre! Forøvrig synes jeg det er et fint navn! Etv. kan dere jo lage et dobbelt navn. Eva passer jo godt sammen med mange andre navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå