Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 I går da jeg strøk henne over hodet, oppdaget jeg plutselig nor rart. Bak hvert av ørene, 2-3 cm, har hun en klump på størrelse med en mandel ca. Lurte først på om det kunne være en del av selve hodeskallen, men da jeg la en finger på hver side av klumpen, kjennte jeg at jeg kan bevegen den litt frem og tilbake med huden. Noen som aner hva dette kan være? Hun er 15 mnd, så er det også sagt:)
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Hvis det er på halsen kan det være hovne lymfeknuter. Vår nestyngste har hatt et par hovne lymfeknuter (litt større enn erter) på ene siden av halsen i snart 2 år. Flere leger sier de hovne lymfeknutene på vår sønn er ufarlige, men du bør sjekke ditt barn hos legen uansett. Vårt barn har vært veldig mye syk. Håper det går bra!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Er ingen lege bare så det er sakt. Kan være lymfeknuter eller faktisk betennelse i mlm øret, sønnen til venninna mi hadde dette, øreverk uten at han hadde vært plaget med dette,ingen feber eller grining, ta en tur til legen i morgo er sikkert ingenting men greit å få sjekket dette alikavel. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå