HippieChic Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Hei på dere. 40 uker imorgen og veldig lite liv i magen.. Hjelper jo ikke akkurat på at jeg har milde magesmerter(var hos lege igår, han sa alt var helt tipptopp) Trolig luftsmerter.. Er det normalt å kjenne lite liv når ting nærmer seg?? Ser mange av dere skriver" stille før stormen", er dette virkelig tilfelle? Ja takk til mange svar!! ;-)
Fifrildi Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Man skal følge med på mindre liv også når det nærmer seg. Er du nervøs så spis noe is eller drikk iskald søt saft, legg deg ned og kjenn etter liv. Merker du ikke noe særlig og er usikker fortsatt så ring føden din. De kommer mest sannsynlig til å be deg om å utføre den øvelsen før du eventuelt ringer dem tilbake så da kan du like gjerne sjekke på egenhånd før du ringer overhodet. Og begynner babyen å sparke masse vet du at ting er ok.
~knøttpåvei~ Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Jeg ringte føden i dag pga. lite liv. Jeg fikk beskjed om å komme med en gang og fikk full kontroll. Alt er bra med vesla her, og hun kommer nok snart De sa at der eneste riktige var å ringe hvis man var bekymret! (jeg er 40+4 i dag).
HippieChic Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2010 Takk for svar! Hun livnet til utpå ettermiddagen og har holdt det gående siden..deilig følelse!! Det hjalp med litt avslappende massasje fra sambo samt en tur på butikken. Tror ikke hun liker når jeg er sliten, anspent og stresset. Da er det helt rolig inni der.. :-)
Lille My*Overtid* Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har også på følelsen av at de merker når man er stresset.. Da blir det stille. Merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå