Gå til innhold

Måtte gå hjem fra jobb i dag..


osima venter 2 små

Anbefalte innlegg

Har jo vært skikkelig dårlig form i et par uker, men i går og i dag har jeg hatt så utrolig vondt i magen i tillegg til kvalme med oppkast, så kl. 13.30 måtte jeg bare gå hjem.

 

Er så vanskelig siden ingen på jobb vet om det enda, og ser ikke ut som jeg rekker få den faste kontrakten om formen skal være på denne måten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde også utrolig ondt i magen igår, var nesten som om magen strekte seg. Konkluderte meg at jeg hadde luft i magen som var årsaken. Håper virkelig at du får den faste kontrakten og at formen ikke går utover den. Du har vel fast kontrakt ellers?

 

Føler meg litt heldig som ikke jobber fast, men økonominen begynne å skrike etter litt ekstra peng. Men det er heller ikke kos å være student, har eksamen om en uke og i tilegg masse innleveringer som må inn før påske.

 

Gleder meg til påske, men må nok jobbe da for å tjene litt ekstra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vikariat fram til august, men ble lovt fast stilling nå, men enda ikke sett noe til den, så tør ikke si noe før jeg har skrevet under.

 

Jeg er konstant kvalm, og mageknipe som kjennes ut som mensensmerter i tillegg, utrolig slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kjempe kvalm og kastet opp hele uka. Får ikke i meg så mye mat. Så jeg ringte legen og hørt om det er noe jeg kan få for kvalmen. Hun i telefonen anbefalte med å gå på apoteket og spørre de, men siden jeg ikke får i meg så mye mat så fikk jeg time imorgen.

Så det er absolutt og anbefale å gå på apoteket eller ringe legen vis du er kvalm og redd for jobben...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått Afipran mot kvalme, den hjelper masse :) Men jeg har lest man kan bruke Postafen (el hva de heter) også - den er reseptfri på apoteket.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...