Gå til innhold

Utolig dårlig form!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+4 i dag. Har hatt litt vondt i hode og stikkninger i magen men i går på jobben følte jeg meg helt tappa por energi. Jeg var svimmel, hadde skikkelig hodepine og var så trøtt så jeg holt på å stupe. I pausen duppa jeg av flere ganger. Jobber i butikk hvor vi må sirkulere og gå hele dagen for å hjelpe kundene ellers så må vi stå i kassa. Får ikke lov til å sitte. Har en sjef som er lite likt av alle på jobben som heletiden er etter meg. Har ikke fortalt han om graviditeten enda for jeg synes det er litt tidlig. Våknet å var enda værre i formen i dag. tok meg en dag fri. Men jeg føler det at det blir enda værre å gå på jobb når man trives så lite der. Hadde tenkt til å slutte å finne meg ny jobb men nå har jeg bestemt at jeg skal holde ut å finne meg ny jobb i permisjonstiden min. Men jeg er redd jeg blir ekstra tappa for energi pga av at jeg misstrives så sinnsykt på jobben og er redd for å miste min litte. Noen som har vært borti detta før? Nytter ikke snakke med sjefen. Vi har prøvd tusen ganger med møter og alt. Er det dumt å ta opp dette med legen? Skal dit på første legetime på mandag. Huff! Føler meg så sytete å da. Men kroppen sier snart stopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først GRATULERE!!!

 

Har dere en tillittsvalg på jobben du kan prate med? Kanskje denne personen kan ta en prat m sjefen din?

 

SNAKK med legen, si hva som plager deg, hvordan sjefen er og hvordan du har d. Er dere en IA bedrift har du 24 dager å bruke (8 istrekk) bruk dagene, tenk på deg selv og spira i deg. Det er lov å tenke på seg selv, det er IKKE syting!

 

Jeg er selv 7 uker på vei og den siste uka har vært PYTON, er ille kvalm, slapp, trøtt og bidrar ingen ting i hjemmet. Syns synd på min mann og jenta mi på 3, men jeg har ikke ork t noen ting.

Jeg hadde tenkt å fortelle sjefa om graviditeten over påske, men fortalte henne denne uka, og sa at jeg kom til å bruke egenmld. jeg har fremover hvis jeg føler jeg ikke kan gjøre jobben min. (jobber tett med mennesker m stort bistandsbehov). Så i dag er jeg hjemme igjen!

 

Lykke til i tiden som kommer, TENK PÅ DEG SELV!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og gratulerer til deg! Har ikke rukket å glede meg så mye over nyheten enda.

 

Vi er ikke en IA bedrift. Har bare tredagerser. Desverre har jeg brukt opp mine pga at jeg har hatt en del trøbbel med mandlene som egentlig skulle ut for en uke siden. Var da jeg fant ut at jeg er gravid. Fikk jo ikke operere ut de da jeg ikke får narkose.

 

Men er godt å høre fra andre at det går ann å tenke på seg selv uten å føle seg egoistisk. Tenker jo på de som må jobbe for meg.

 

Vår stakkars tillittsvalgt har gitt opp kampen mot sjefen. Så jeg får satse på legen min. Er veldig spent for jeg har fått ny lege som ikke kjenner meg.

 

Tusen takk for svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å velge en ny tillittsvalg??? Kanskje ingen som vil???

 

Da krysser vi d som krysses kan for at du har en bra lege!

 

Tenk på deg selv, d r ingen som gir deg en klapp på skuldra om du sliter deg ut!

 

Lykkt til med legen, mandler og spira :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Ja får krysse alt som kan krysses =o) Har hørt mye godt om den nye legen min så.

 

Nei folk har gitt litt opp på jobben min. De fleste ser vel egentlig etter ny jobb. Kjenner jeg gleder meg til å bli mamma å kunne starte et nytt liv. Tror dette barnet er et lykke barn =o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn på den forrige jobben min. Var avdelingsleder og følte at sjefen ikke likte meg og itillegg gikk etter meg hver eneste dag. Han var ny i jobben og ga meg ingen sjanse, han presset meg helt til kanten og det var da jeg måtte fortelle legen min om dette. Var kjempe deprimert og humøret var på bunn. Legen sykemeldte meg to uker av gangen og jeg var sykemeldt over en mnd før jeg sluttet pga arbeidssituasjonen. Følte meg litt egoistitsk i starten og det føltes litt dumt å gå til legen pga sjefen. Men jeg kan ikke tenke meg hvordan jeg hadde hatt det nu hvis jeg hadde fortsatt der og latt han styre meg sånn.

 

Det jeg gjorde første dagene jeg ble sykemeldt var å reise bort for å hvile, så jeg tok meg en hyttetur. Jeg tok en dag av gangen og koste meg. Tenkte minst mulig om jobben og tenkte mest om meg. Heldigvis var jeg ikke gravid den gangen men ble gravid med engang jeg hadde "stabilisert" meg. Kan jo tenke meg at du har det ille når du enda er gravid, med alle symptomene.

 

Jeg hadde det akkurat det samme som du har det, følte meg sytete og i tillegg så hadde kroppen sagt nei for en mnd siden, men jeg prøvde å strekke meg.

 

Anbefaler deg om å snakke med legen og fortelle situasjonen. Det bruker ofte å hjelpe litt med fri fra jobben. Ikke la han styre deg på den måten!

 

Håper det går bra med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...