Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Da jeg gikk gravid fikk jeg en mørk pigmentstrek over magen.. Nå er det 5 uker siden fødselen, og den er fortsatt der - like sterk som før. Noen som vet hvor lang tid det tar før den (forhåpentligvis!) går bort ? Er det noe jeg kan gjøre for å få den vekk ? (Det funker ikke å skrubbe med såpe og vann i hvertfall, hehe)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Har du skrubbet og det ikke funket er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente. Min er der fortsatt(veldig svak, 14 mnd siden fødsel). Tror det er en tråd om det samme på Småtroll 0-1 år, du kan jo lese om andres erfaringer med den der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå