Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 spiser på tyggebeina sine, blør han ofte i munnen. Kommer små rød flekker på tyggebeinet. Bør jeg slutte å gi de til han? Kan han eventuelt ha et tannkjøtt problem? Sorry at jeg poster i dette i HELT feil forum, men sett at mange har hund her, så prøver likevel.
Underveis --> Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Det trenger ikke bety at det er noe feil med tenner eller tannkjøtt. Beinet er antakelig så hardt at når han tar i så skraper det i tannkjøttet så han blør. Ser kanskje litt ubehagelig ut, men min hund ser i alle fall ikke ut til å bry seg nevneverdig med det. Han har forøvrig ingen problemer med munnen :-)
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Neineinei ) Ikke slutt å gi han de Grunnen er rett og slett at de tygger så intenst på noe som er så hardt, og det er ikke farlig overhodet å småblø litt i tannkjøttet, det er faktisk sunt Rottweileren min biter til den er skikkelig våt, med masse rødt på. Husk på at når blod blander seg med vann, ser det mye verre ut. Jeg pleier å blø fra tunga hvis jeg spisr solo-is... faktisk :/ hehe Så bare la han kose seg med beinet sitt du
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Takk for svar, og godt å høre. For han ser jo ut til å like tyggebeina godt. Ser ikke noe behagelig ut, nei.. Men de spiser jo på alt mulig rart, så i grunn teit å bekymre seg et tyggebein. Men takker for svar uansett HI
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Ok, da skal jeg hvertfall ikke slutte å gi de:) Takker så mye for svar:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå