Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 skal bli gravid igjen når minsten har blitt ca 16 måneder så det blir 2 år mellom dem... men blir sykemeldt i svangerskapet,og da skal jeg ha minsten hjemme med meg. men hva gjør jeg de 4 månedene som jeg må jobbe? Dumt å ha barnehageplass i bare 4 måneder da???
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Dagmamma? Dessuten må du betale for bhg.plass hele året dersom du ikke sier den opp. Dumt å si opp en plass ungen skal bruke senere.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Hvis du er i form til å gå hjemme med en 1-åring så bør du vel strengt tatt ikke være sykemeldt i graviditeten?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Hvorfor i all verden blir du sykmeldt gjennom svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 mulig hun har noen problemer som gjør at svangerskapet er risikabelt da vel.. Siden hun sier hun skal blir gravid på det og det tidspunktet, så tenker jeg at hun må ha IVF eller annen hjelp, og da kan det jo være at svangerskapet er i faresonen. Det betyr jo ikke at hun ikke kan være hjemme med barnet, kanskje jobben hennes ikke passer til gravide kvinner?? Jeg ville brukt dagmamma hvis du skal gjøre det slik, men jeg personlig ville hatt eldstemann i BHG gjennom hele sangerskapet, slik at han kan være sammen med jevnaldrende og utvikle seg Han trenger jo bare å være der i kjernetiden siden du går hjemme også Lylle situasjon for de fleste;)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Hvis jobben hennes ikke passer for gravide kvinner skal hun ikke sykemeldes men ha svangerskapspenger.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 "skal bli gravid når minsten er 16 mnd".... ja, hadde det enda vært SÅ enkelt...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Jeg ville først blitt gravid og så tatt det opp til vurdering... Det er ikke sikkert at det blir et problem en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå