Gå til innhold

For dere jenter med dårlig sexlyst..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter så innmarri med dårlig sexlyst,og det er ingen grunn til det...

Er det noen av dere som har noen gode råd om hvordan øke den??

Fungerer f.eks de pillene man kan ta,som de reklamerer for rundt omkring,noen som har prøvd...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dårlig sexlyst, men skulle ønske jeg ikke hadde det. Jeg syns faktisk av og til at det litt tiltak... Men jeg har skjerpa meg litt, mener stakkars mannen min.. Så jeg presser meg litt i begynnelsen og når vi kommer skikkelig i gang, så er alt bare bra :)

Hender av og til at jeg "varmer opp litt" sjøl, for så å overraske han med å være helt klar :) Sikkert helt teit, men sånn går nå dagan...

Skrevet

Om du googler golden dragon så finner du et produkt som virker for kvinner!!

Skrevet

Sex avler sex-

Vi kan gå laaang tid før vi har sex, men så fort vi "kommer i gang" går det unna, men går det en uke eller to uten, kan det fort dra ut enda lenger.

Jeg har vanligvis vært litt mer "klar" enn mannen min. Han er den mer kosete av oss to og sex er ikke et must, så det er mange ganger jeg må "jobbe" litt for å få han med.

Hehehe, her var det mange ord i anførselstegn så jeg nå!

Det som iallfall er cluet for oss er å snakke, snakke, snakke om det og gjerne le litt av seg selv og hverandre i samme slengen.

Ikke la det bli en vegg i mellom dere. Småbarnsperioden er hektisk og innimellom er det greit å prioritere en film på sofa'n og bare kose også:)

Skrevet

Tror man må anstrenge seg og sette av tid til hverandre! Småbarnsperioden tar mye krefter. Stuper gjerne i seng sent på kveld utslitte, og da frister det ikke alltid med heftig sex:-)

Vi koser mye iløpet av dagen. Stryker, klemmer og gir hverandre et kyss. Merker at når vi har ofte sex, får jeg desto mere lyst.

Har hatt sex hver kveld i over en uke nå, og kjenner jeg gleder meg til i kveld:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...