Gå til innhold

Hmpf...

Anbefalte innlegg

Skrevet

å tror jeg snart jeg skal det personlig her..blir jo oversett i absolutt alle forum jeg er med i!!! Legger ut tråder,men ingen svar,jaja, shit happens. Hahaha, tar det ikke så tungt som det høres ut til, jeg lever ikke for nettforaene heller :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er vi to ;)

blir oversett uansett om det er med nick eller er anonym. Er nok ikke spennende nok.

Skrevet

Skriv noe om Paradise Hotell eller Unge Mødre og du skal se at responsen kommer :-D

Skrevet

Hehe, sånn har jeg det innimellom også...:P

Skrevet

Hehehe. Jeg føler det samme til tider.

Men er vel derfor mange dytter sine egne innlegg fram, og noen ganger må man dytte selv fleeere ganger, før man får respons! :-P

Skrevet

Annie 12.39: husj..følger ikke med på hverken paradise hotel eller unge mødre..hehe, men kan jo lage navnetråd nummer sjutusen og åtte,og starte overskrifta med "dette er det styggeste navnet jeg vet.."

HI

Skrevet

Navnetråd er også et glimrende forslag og om du i tillegg slenger på litt negativt om en blogg eller to så er du i boks :-D

12:37

Skrevet

He he, det er nok mange av oss!

Men priser meg lykkelig for at jeg ikke har et nick alle kjenner til ihvertfall!.. Virker som du skal være rimelig aktiv her inne for å få noe respons, eventuelt veldig provoserende. Jeg er ingen av delene egentlig...

Skrevet

Hahaha, ja, har sett at det å legge ut en tråd om f.eks mossing er den reneste . Eller vaksiner, eller barnehagebruk ved egen fridag..forunrer meg stadig over alt man kan irritere seg over! Hva skulle jeg gjort uten Bim og Dib? Hadde jo vært totalt uopplyst :D men jeg trives godt her inne da..fått mang en god latter på dårlige dager:D

hi

Skrevet

Hvorfor har du ikke starta en tråd om dette før? Masse respons her ;)

Hva mener dere er god respons forresten? Hvor mange innlegg?

Skrevet

Skulle nok laget tråden for lengst ja :D

God respos syns jeg kjennestegnes avsaklige, konkrete svar på det som blir spurt om, uten femti "æsj, er du dum eller?" svar..Trenger ikke nødvendigvis være overvettes mage svar, så lenge de er gjenomtenkt og ja.saklige.Burde vel egentlig vært et eget mobbeforum her ine noen ganger, eller en aldri så liten nettbarnehage for drittslengerne..

HI

Skrevet

Eller start en tråd om hvor mye Cat.68, Alba eller Ina utlverer seg!

Blogg eller ikke - de har det vært mye snakk om her.

Skrevet

Hahaha, jeg også føler det sånn! :D

Skrevet

Sleng på et par skrivefeil, så får du svar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...