Sol Skippertaksdronning Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 og jeg gruer meg!!! fant ikke kjemien på første kontrollen, så håper det går bedre denne gangen. Og så klart begyner man å grue seg flere dager i forveien...Denne gangen går jeg iallfall ikke derfra før hun har sjeka lyd, målt og sjekka urinprøve, alle de tinga hun ekta å gjøre når jeg var 14 uker på veg..nå er jeg 17, så nå er det ingen unnskyldning til å la være!
SpongeBob Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Og funker ikke kjemien denne gangen heller får du be om e annen jordmor eller bare gå til fastlegen ut svangerskapet. Hun kan jo ha hatt en dårlig dag, men man skal jo ikke grue seg til svangerskapskontroll!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2010 Nei, man skal ikke det, så går denne kontrollen like "galt" blir det bytte.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 de nye rettningslinjene til jordmødrene sier at de ikke trenger å gjøre noenting som helst før uke 24.. man har egentlig ikke rett på kontroll før uke 24 heller.. så det kan jo være dette som har ført til at det ble krøll mellom dere?
Sol Skippertaksdronning Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2010 Aner ikke,fikk ingen informasjon om at det var nye retningslinjer.Hele dama var igrunn bare sur,muggen og behandla meg som en tiåring uten peiling ( jeg har fem unger fra før..)Fikk følelse av at jeg kasta bort tida hennes. Om ikke den adnre jordmora her har ledig kapasitet,så tror jeg at etter ordinær ul neste tirsdag at jeg heller går kontrolløs...fastlegen min er sørgelig udugelig på svangerskap..men veldig hyggelig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå