Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...babyens hikking?

 

Selv har jeg alltid kjent hikkingen helt nederst på magen, å har fått tidlig konstatert at hun ligger med hodet ned. Men i dag kjente jeg plutselig hikking fra toppen av magen min. Kan den lille ha snudd seg til seteleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si noe sikkert om det med hikkingen. Nå hadde jeg seteleie helt frem med førstemann. Med han kjente jeg hikkingen best nederst i magen, mot lysken, og jenta om akkurat har snudd seg i hodeleie hikker akkurat nå mens jeg skriver dette, og det kjennes best nederst det også. Så jeg tror ikke du kan vurdere leiet helt ut i fra hikkingen....

Skrevet

Jeg kjenner det nederst i magen, og noen ganger litt lenger opp mot hoftene. Han ligger i hodeleie men er ikke festet så han beveger seg noen ganger litt lenger opp ;)

Skrevet

Jeg kjenner det også nederst i magen. Hodet er festet. :)

Skrevet

kjenner stort sett hikkinga nederst i magen. Har kjent den andre steder i magen også. Babyen har lagt både i tverrleie og i hodeleie, så håper han bestemmer seg for å legge seg med hodet ned permanent nå.

Skrevet

Jeg kjenner det nederst i magen.

Men jeg leste et sted, kanskje på babyverden, at barnet mot slutten av svangerskapet nesten spastisk (krampeaktig) forsøkte strekke ut ryggen, og at mange syntes dette liknet hikke (samme takt). Da vil det kjennes lenger opp i magen i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...