meg83 Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har veldig lyst på Ju-ju-be Be All, men de er jo litt dyre.. Lurer også på om Carena eller BabyTravel kan være OK..? http://www.ju-ju-be.com/our_products.asp?prodid=beall http://www.carenababy.com/CARENA/Norway/OTHER/ http://www.reflex.no/Utstyr/Katalog/tabid/76/ProdID/5476/RtnTab/76/PageIndex/1/CatID/1638/language/en-US/Default.aspx
Tulle06ogPrins10 Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 jeg tror jeg skal ha en ju-ju Be All.
mamazon <3<3<3 Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Fikk en stelleveske da førstemann kom, den brukte jeg aldri, for det var så mange 'kjekke og praktiske' lommer til alt mulig at det ikke var plass til det man faktisk trenger å ha med i veska og som tar litt plass, nemlig klesskift, gulpekluter og bleier. Har med nr. en og to klart meg fint med en helt vanlig bag eller romslig veske, det er stort sett ok stellefasiliteter der man er, så trenger ikke pakke ned hele badet. Nr tre får nok heller ingen påkostet stelleveske
Pixie Power Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Enig med mamazon:-) gidder ikke bruke masse penger på en stelleveske. Hadde en som hang fint på vognen sist, så bruker vel den nå også. Ikke fancy, ett stort rom, + stellematte i et rom under og nettingrom foran. Finner evt en annen vanlig, stilig og rimelig veske hvis den ikke duger i år :-)
Corneliuss Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har en stelleveske som jeg egentlig var fornøyd med fra Fleurville fra førstemann. Den er praktisk og grei men helt sort og kanskje litt kjedelig - dvs er litt lei. Lurer på om jeg skal spandere på meg en sånn Ju-Ju-Be eller ha de het igjen. Trenger den jo egentlig ikke siden jeg har min gamle veske så er egentlig litt sløs, men jeg får se utover våren om jeg faller nok for fristelsen. Så de hadde mange fine som var mønstrete og sto mellom 3-4 av de.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Følger med stelleveske når jeg kjøper vogn, så det blir emmaljunga. Vil helst ha sport men vet ikke hvilken type som følger med.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Kjøpte emmaljunga mondial duo i creme leatherette. Kjøpte stelleveska som matchet vogna. Fikk den da for 400 kr istedet for 750. Mange flotte rom og pent designe
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Får vi kjøpt denne Ju-Ju-Be i Norge?
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Fikk med gratis stelleveske fra emmaljunga når jeg kjøpte vogna i 2003, den er svart og fortsatt veldig pen:)så glad jeg ikke rakk å selge det:)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 bleieboden.no har ju-ju-be stellevesker! kjempefine!
ippemo får augustbaby Skrevet 19. mars 2010 #11 Skrevet 19. mars 2010 Som vordende trebarnsmor så har jeg kommet frem til at det trenger ikke være en stelleveske, for å brukes som stelleveske. Det man trenger oppi er: klesskift, klut, bleier, servietter/kompresser og muligens en zinksalve hvis stussen er sår. Stellematte trenger heller ikke være noe komplisert, jeg har klippet opp et tisselaken og bruker det. Tar veldig liten plass i veska. Så jeg gidder ikke kjøpe en rendyrket stelleveske til mange hundre kroner, men om jeg kommer over en fin og romslig veske som jeg kan henge på vogna, så kjøper jeg det. Har også vurdert å kjøpe noe kult stoff og sy min egen... men får se om det blir noe av da! :-P
Hanna30 Skrevet 19. mars 2010 #12 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har kjøpt på ebay: http://stores.shop.ebay.de/taschenmann2005_Pink-Lining-Wickeltaschen Synes de hadde mange kule der (men mulig de ikke er like praktiske som de mer kjedelige? Gjenstår å se..).
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 19. mars 2010 #13 Skrevet 19. mars 2010 kjøpte emmaljunga duo vogn av ei jeg har gått på skole med,og der fulgte det med stelleveske.. så slipper og tenke på det... har en der så gidder ikke kjøpe inn en ekstra da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå