1881 Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Fikk vite av naboen i går at han er anmeldt av en annen nabo fordi han hadde kastet en sneip over på hans eiendom, er det mulig sier jeg bare?? Ikke rart det er krig i verden når man må henge seg opp i slike småsaker!
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Herregud, er det muuulig? Jaja, politiet fikk seg vel en god latter på bakrommet tenker jeg Kommunikasjon er no dritt! Hehe....
Seven Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Hørte et program på radioen for lenge siden om nabokrangler. Stakkars advokater, utrolig hva de må høre på. Alt fra epler som falt ned i naboens hage, til katter som krysset plenen osv osv. Jeg lo så jeg grein..!!
Miss Foster Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Nå vet du jo ikke foranledningen til det som skjedde, det kan jo hende at det har vært flere episoder mellom de naboene? Og at den sneipen var dråpen som fikk begeret til å flyte over. Og hva med naboen som kastet sneipen over? Hvorfor søren gjorde han det? Synes faktisk det var helt idiotisk. Og nå fikk vel du også bare versjonen fra den som kastet.....
superkåno Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Jeeesssuusss er sikkert overrasket han og, selv om det i denne saken ikke nytter noe særlig å rope på han.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Teit å kaste en sneip på en annen sin eiendom ja, men hva i all verden skal han anmelde for? Hva skal straffen bli da, plukke opp igjen sneipen? Greit at folk er uenige og det kan oppstå konflikter, men politiet har da viktigere ting å ta seg av enn dette her!
Gjest Tale30 Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Tror det skal mye til for å bli tatt seriøst av politiet. Jeg husker at vi som studenter hadde en gal nabodame som faktisk tok seg inn i leiligheten vår og slo til en som var på besøk. Jeg skjønner henne egentlig litt i dag for at hun syns det var kjipern å få 8 studenter inn i nabohuset, men det får da være grenser. Vi anmeldte, men politiet gjorde ingenting.
___ Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Forundrer meg ikke når jeg tenker på de merkelige tingene jeg selv hr blitt annmeldt for.
Panterjenta85 Skrevet 18. mars 2010 #9 Skrevet 18. mars 2010 Det å anmelde naboen gjør jo uansett ikke underverker for forholdet dem i mellom da! Irriterer meg utrolig over folk det ikke går an å prate med om ting. Må da kunne være voksne mennesker å kunne ta opp ting på en ålreit måte uten å måtte kontakte andre meklere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå