Gå til innhold

Jeeesssuusss jeg er sjokkert over enkelte mennesker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite av naboen i går at han er anmeldt av en annen nabo fordi han hadde kastet en sneip over på hans eiendom, er det mulig sier jeg bare?? Ikke rart det er krig i verden når man må henge seg opp i slike småsaker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, er det muuulig? Jaja, politiet fikk seg vel en god latter på bakrommet tenker jeg :P

Kommunikasjon er no dritt! Hehe....

Skrevet

Hørte et program på radioen for lenge siden om nabokrangler. Stakkars advokater, utrolig hva de må høre på. Alt fra epler som falt ned i naboens hage, til katter som krysset plenen osv osv. Jeg lo så jeg grein..!!

Skrevet

Nå vet du jo ikke foranledningen til det som skjedde, det kan jo hende at det har vært flere episoder mellom de naboene? Og at den sneipen var dråpen som fikk begeret til å flyte over.

Og hva med naboen som kastet sneipen over? Hvorfor søren gjorde han det? Synes faktisk det var helt idiotisk.

Og nå fikk vel du også bare versjonen fra den som kastet.....

Skrevet

Jeeesssuusss er sikkert overrasket han og, selv om det i denne saken ikke nytter noe særlig å rope på han.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Teit å kaste en sneip på en annen sin eiendom ja, men hva i all verden skal han anmelde for? Hva skal straffen bli da, plukke opp igjen sneipen?

Greit at folk er uenige og det kan oppstå konflikter, men politiet har da viktigere ting å ta seg av enn dette her!

Gjest Tale30
Skrevet

Tror det skal mye til for å bli tatt seriøst av politiet.

Jeg husker at vi som studenter hadde en gal nabodame som faktisk tok seg inn i leiligheten vår og slo til en som var på besøk.

Jeg skjønner henne egentlig litt i dag for at hun syns det var kjipern å få 8 studenter inn i nabohuset, men det får da være grenser.

Vi anmeldte, men politiet gjorde ingenting.

Skrevet

Forundrer meg ikke når jeg tenker på de merkelige tingene jeg selv hr blitt annmeldt for.

Skrevet

Det å anmelde naboen gjør jo uansett ikke underverker for forholdet dem i mellom da! Irriterer meg utrolig over folk det ikke går an å prate med om ting. Må da kunne være voksne mennesker å kunne ta opp ting på en ålreit måte uten å måtte kontakte andre meklere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...