Gå til innhold

Gravid men engstelig pga SA


ramonica

Anbefalte innlegg

E i uke 6....og e veldig engstelig....Har hatt SA 2 gang på under 1 år. Og vi ønske så utrolig mye at det her ska gå bra! Så eg har fått meg sykemelding den her uka for å slappe av.....trur eg ska høre om eg får sykemelde meg restn av mnd for å være på den sikre sia, så eg ikke påføre meg mer stress på jobben feks. Bare ordet SA gjør meg engstelig! Hadde lit brunt utflod for 2 daga sia, og va heilt fra meg hos legen i går. Men dem kunne ikke gjøre så mye no når d e så tidlig enda. Så eg får bare ta en dag av gangen!

 

Ka dokker syns som det å sykemelde seg så tidlig i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så utrolig pine å gå rundt å tenke på SA, men det beste er å la være. For vis man tenker mye på det så blir man så paranoid og trur alt er tegn på SA. Det beste er å håpe alt går bra og at hvis det skjer så er det en mening i det. Er kjempe engstelig selv, men jeg prøver å la vær å tenke på det.

 

Håper det går bra med oss alle, at ingen trenger å gå gjennom det, for det er helt forferdelig og noe jeg unner ingen.

 

Lykke til videre med graviditeten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må jo gjøre det som føles best for deg. jeg har hatt en SA, og var sykemeldt i den graviditeten. mens denne gangen holder jeg på 100%med studiene, er på skolen hele dager, slik at jeg slipper å tenke på hemmeligheten i magen og SA hele tiden.

jeg syntest hvertfall det er deilig å være aktivert:)

men skjønner det er vanskelig når man ikke har det så bra på jobb...

 

men.. det har seg jo sånn at det ikke er lov å nekte side ansatte å sitte. uansett, så burde du si i fra til sjefen din at du er gravid og du må sitte mens du jobber. han kan ikke nekte deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber i barnehage, så det er masse aktivitet der, både tungt og lett. Så eg ska no ta meg et møte me sjefen snart og prate om arbeidssituasjonen....man får god hjelp fra jordmor og jobben vil eg nok tru. Men no i begynnelsen vil eg ta det litt me ro!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...