meg83 Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Noen som har denne? Hvordan er den plassmessig? Verdt en tusenlapp?
Lillegull2008&2010 Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg spurte om det samme for noen dager siden, men fikk ikke noe svar. Så jeg har bestilt den største, og satser på at jeg blir kjempe fornøyd regner med å få den i posten imorgen. Gleder meg
meg83 Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2010 Er det Be Prepared som er størst? Alle modellene virker i hvert fall veldig gode! Hvilket mønster skal du ha? Jeg er kjempeglad i farger og mønstre, men finner faktisk ingen som passer til blåfargen på vår vogn.. Så her blir det enten svart eller marineblå.. Er fortsatt litt usikker på å bruke så mye penger på en stelleveske, når man kan få andre til under halvparten av prisen.. Hm.. =)
Lillegull2008&2010 Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Jeg mener be All ja, men det finnes en som er litt mindre i de samme mønstre, så var bare et jeg mente med den største. Valgte den som vises på hovedsiden, blå/brun med masse mønster, drip drop eller hva den nå het. Vi har en helt brun vogn så satser på at den blir fresh og fin til Har ikke for vane å kjøpe sånne dyre ting jeg heller, så det var med litt vondt hjerte, men tenker at siden det er så sjelden jeg gjør slike dyre innkjøp gikk det greit hihi.. Jeg bare måtte liksom
3&4 Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Hei, vi kjøpte denne for tre år siden og har vært så fornøyd at den skal i bruk igjen om noen mnd. Kjempegod plass , kvalitet etc. Også er det lommer til å feste bilder på innsiden av "lokket" Sååå fint:) Kan absolutt anbefales av ei som har brukt den daglig i over ett år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå