Gå til innhold

plutselig masse blåflekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig fått masse blåflekker på kroppen, sånn helt ut av det blå. La merke til at jeg hadde fått på lårene, men tenkte at jeg sikkert hadde skumpet borti ting, uten å tenke noe videre over det.

Idag så jeg at jeg hadde blåflekk på underarmen (nært håndleddet).

jeg føler meg i ellers fin form, og alt virker normalt forøvrig. Er litt trøtt, men det kommer av lite søvn om natten pga av baby.

Noen som vet om det kan være vitamin eller mineralmangel?? Jeg har ikke spist veldig sunt de siste månedene i tillegg til at jeg ammer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt på dette samme, ammer også, fødsel for 3mnd siden. Fikk så og si aldri blåmerker før, nå får jeg masse blåmerker uten å huske hva jeg har gjort.

Skrevet

jeg også!!

har gått å innbilt meg at nå har jeg en blodsykdom eller noe, hehe

jeg har mange blåflekker på begge lårene, de svinner litt etter litt, så blusser de opp igjen (!!) og blir helt blåsvarte. Det samme blåmerket altså.. kan ikke være normalt?? har vært sånn noen mnd nå.

ammer ikke lengre.

Gjest Tale30
Skrevet

Når man har en liten baby, og bærer rundt på den, så er det lett å skumpe borti noe med de rareste kroppsdeler. Vi er så fokuserte på å holde barnet trygt, at vi ikke merker det en gang når vi får en kakk :)

Men du kan jo be legen din ta en blodprøve da, for å utelukke eventuelle mangler?

Skrevet

Hihi blåmerker ut av det blå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...