Lene~mor til tre Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har akkurat vaska taket på kjøkkenet, det var helt gult og fult av fettflekker men nå er det blitt hvitt igjen hehe Jammen tungt å vaske tak, kjenner det i armene nå så jeg har en liten pause. Ha en fin formidag du også med litt husrengjøring
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 SÅ flinke dere er!! Her har jeg en syk liten jente med 39.7 i feber, og hun har grenet til nå. Kun villet bli bært og sovet på fanget mitt. Er bedre nå på en paracet. Så nå slapper jeg av til den går ut av kroppen hennes igjen. Gir henne masse å drikke og håper at det snart blir noe vått i bleia.
Ranveig R Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Eg har funne ut at det gjelder å sette seg overkommelege mål. I går var målet å rydde, koste og våtmoppe tv-stova. I dag var målet å brette og rydde vekk tøy. I kveld blir målet å rydde vekk leikar, koste og våtmoppe golvet i stova. Håpar den nye taktikken min med å vaske eitt rom kvar kveld (etter lille er i seng, mens eldste ser tv eller speler spel) funkar for då vil jo alle rom bli rydda/vaska i løpet av ei veke eller deromkring. Er ferdig med tøyet, har gjort klar middagen så den berre kan settast på, lille søv, så no har eg litt tid for meg sjølv før mannen og eldste kjem heim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå