Gå til innhold

termin idag og ingen tegn til baby:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på å gå så lei ........

er ingen tegn på at noe skal skje og snart drar hele min familie på påskeferie og blir borte i 14 dager...ville så gjerne føde før de dro avgårde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg er alt jeg kan si..

Selv er jeg en uke over termin i dag og ingen baby. Snuppa på 2 år kom en uke før temin så var egentlig litt forbredt på at denne jenta også ville komme før. Jeg trodde i allefall ikke at jeg skulle gå såå lenge.

Phu... Tar på dette. Kjenner etter det minnste tegn på at det kanskje kan være noe på gang hele tiden. Jeg vet jeg har 3 cm åpning og at jeg er helt myk og moden med babyens hode dypt festet nedi bekkenet, men kroppen min har visst bestemt seg for å ta en laaang pause.

Jeg vet det uansett ikke er lenge igjen om det vil bli nødvendig med igangsetting, men er liksom ikke noe trøst. Vil helst at det skal skje av seg selv.

Jeg får håpe for oss begge at vi snart har babyene vår i armene. Krysser fingrene for det.

Lykke til!

Skrevet

ja, håpe håpe!!!

takk for søtt svar:)

Lykke til når tiden kommer!! Som du sier så er det jo uansett ikke lenge til babyen må ut uansett, men dagene rundt og over termin er jo helt vanvittig laange!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...