Gå til innhold

Magebilder:D


mamma til 3:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi! Saa stor mage du har da!!! Jeg har jo ingen mage enda jeg! Buhuuu! HVOR ER DEN???? jeg er snart 16 uker paa vei, og har bare en bitte bitte liten kul naar jeg ligger. Synes ikke at jeg er gravid naar jeg staar. Og jeg hoerte hjertelyd her om dagen, saa jeg vet jo at det er liv. Har jeg en miniatyr bebi? Noen andre som fortsatt er nesten flat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er blitt stor, har vært stor med de to andre og :) Men når jeg ligger pleier magen å være ganske liten uansett hvor langt jeg er på vei. Men syns det er merkelig med en sånn mage uten å ha gått opp i vekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...kjenner je blir litt misunnelig nå :) jeg vil også ha slik mage!!!! Sist gang fikk jeg ingen mage før jeg var 6 mnd på vei...men jeg har bakovervendt livmor så derfor syntes det ikke så godt på meg. Nå er jeg 17 uker på vei og fortsatt uteblir magen, kan jo se det hvis man virkelig går inn for det altså men jeg vil så gjerne at alle skal se at jeg er gravid! hehe! den kommer vel etterhvert nå også :) morsomt å se bebimager i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage=) Går tregt her..er ca 16 uker på vei men megen er liiiten...venter på at den skal bli rund nå ja!hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...