9nah Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 hehe, kan alltids bli bedre, men jeg anbefaler utfall og stepmaskin med 'tung' motstand.
serin@ Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Anbefaler knebøy! Nå skal ikke jeg skryte på meg den mest veltrente rompa, men den er blitt veeeeldig mye strammere Kjører andre øvelser også selvsagt, men knebøyen er den som tar best føler jeg!
Mammapudding Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2010 Må kunne gjøres hjemme så stepmaskin utgår, men utfall er jo fullt mulig:) Andre gode rompeøvelser?
Mammapudding Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2010 Hvor mange tar du i slengen? Trener mage, rygg og rompe hver morgen, men har liksom ikke helt visst hvordan jeg bør trene rompa:)
serin@ Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Nå trener jeg på studio med stang men knebøy kan funke hjemme også Ta barnet på skuldrene for litt ekstra vekt og kjør max rep. x 3.
2søtesmåh Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Spensthopp er bra..Med varierende benmellomrom. Utfall, både fremover og til siden, kombinert med hopp når man retter ut! Ekstra effekt. Også denne,_ ligg på gulv i "sit-up" posisjon.. Knip rumpeballene sammen og løft rumpa opp, og senk ned, men ikke helt ned i gulvet..Hev og senk,- så lenge du makter,- så stopepr du i "Hev"-posisjon og tar knærne ut og inn ¨å lenge du makter, så tar du vanlig hev-senk igjen. så mange du makter.:Dette brenenr på bakside lår og i rumpe ) Selv synes jeg styrke for alle kroppsdeler er gørr, så gjør lite av det..Har heldigvis dilla på elipsemaskinen min, og trener på den 3-6 ganger i uka og jogger en del ved siden av ) Men styrke, -skulle gjort mern, er den rumpa og de låra..Men, nei......Bedre og trene ensidig og ha det gøy, enn åtenke at man på død og liv må trene alt ) Da kommer jeg til å slutte og trene tror jeg..Man må finne det som passer en. Og du har jo fått flere gode "rumpe"-tips nå da ) Hva med "Trenings-laila" sin blogg da? Sjekk ut den for øvelser )
Mammapudding Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2010 Takk for svar, skal sjekke ut den bloggen ja:) Tush-ups er det jeg gjør nå, så tenkte jeg skulle prøve litt andre rumpeøvelser for å se om det hjelper enda bedre:) Syns det er fint å gå tur, så det gjør jeg en del av..og trener på treningsstudio 1 gang i uka, eller prøver på 1 gang i uka..ikke alltid det klaffer. Men mine 10-15 min trening før frokost må jeg ha:) I dag fikk jeg samboern til å hente meg og Leah og kjøre oss til dagmamman hennes, så leverte jeg henne der og gikk hjem..7 km ca, og nydelig solskinnsvær, det var en fin tur:) Nå holder jeg egentlig på med bachelor-oppgaven og litt annet skolearbeid..så jeg er overhode ikke på dinbaby.com..
La Perla Skrevet 18. mars 2010 #10 Skrevet 18. mars 2010 Prøv å gå mest mulig motbakker når du er ute på tur. Det er det suverent beste (jo brattere jo bedre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå