Gå til innhold

Gubbefaen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det viser seg nå at min mann har gått bak min rygg noen mnd, også ved et tidligere tilfelle. det handler ikke om utroskap, men allikevel noe viktig.

han har tatt noen vanvittige dårlige valg, visst at jeg ikke har likt det og derfor heller ikke sagt noe. Jeg mener at selvom det fører til krangel skal detaljer som er viktig for fellesskapet fortelles, altså jeg føler han har ført meg bak lyset.

ga han et ultimatum om at det skal ut av vårt liv, ellers kan du stikke. sier han skal fikse det, men hvordan skal jeg vite at han snakker sant?

han mista så mange stjerner hos meg at jeg lurer på om tilliten og forholdet er gjenomrettelig..

hva ville dere gjort dersom mannen deres hadde svikta dere på et område viktig for deg? og han har visst om dette fra dag en...

beklager at jeg ikke sier hva det gjelder, men er litt personlig.

tror igrunn han har hatt flaks med tanke på tidspunkt, vi har en nyfødt og jeg som da har perm har ikke råd til å bo alene, i tillegg til at jeg ikke orker tanken på flytting og alt det der. hadde dette blitt oppdaget på et tidspunkt hvor jeg hadde energi og penger hadde jeg nok hatt lettere for åp komme meg bort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva det dårlige valget var, men er dumt å gå bak din rygg når du var imot det. Er denne tingen noe dere kan få noe nytte av, eller er det bortkastet penger?

Kanskje litt drastisk å be han pelle seg ut (kanskje litt mye hormoner ute å går også??).....men har dette skjedd en del ganger før kan jeg forstå at du har mistet tålmodigheten og tilliten. Kanskje litt rådgivning gjør susen?

Lykke til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...