Gå til innhold

Passer dere på å handle klær til vinteren nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo mye penger å spare, men vanskelig å vite hvilken str. de små bruker til høsten.

Hva gjør dere?:)

Her handles det forøvrig flittig.... Ull, dresser og vinterjakker for neste år er allerede kjøpt inn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner jo ikke størrelsen, men det frister veldig. Mye fint på salg nå..

Skrevet

Jeg kjøper inn ull og uteklær om det trengs. Ikke sko :)

Ang. størrelser så vet man jo sånn ca hva man kan anta at de bruker.

Skrevet

Nei, sko handler heller ikke jeg før senere. Er ikke noe særlig med for store/små sko. En romslig dress er derimot ikke såå ille..;)

Skrevet

har kjøpt reimadress på salg til de to minste .pluss litt ulltøy til alle 3..

Til eldstemann kjøpte jeg ecco goretex vintersko til halv pris..

Pleier ikke være så heldig,men i år har jeg tydeligvis på på rett sted til rett tid:)

Skrevet

Har ikke handlet så mye, men kjøpte dress til eldstemann for en liten stund siden. Den hun hadde var velbrukt og slitt, og hun trengte ny. Kjøpte en som jeg tror passer henne til neste år, men som hun likevel kan bruke nå også. Den var på salg, 500 kr i rabatt. Veldig greit:-)

Ang. ullstrømpebukser o.l. så klipper vi av beina på de som blir for små, så kan de brukes en sesong til som stillongser:-)

Skrevet

Ja, vinterdress kjøper jeg på denne tiden. Gjorde også det i fjor. Veldig greit m halv pris, særlig siden jeg har fallt for den dyreste omtrent:)

Den ullen vi er mest fornøyde med har jeg dessverre ikke funnet på salg. (Nøstebarn, Po.p og By-Torinn)

Skrevet

Jeg tittet etter dress på salget i fjor og fant heldigvis ikke dressen jeg så etter i riktig størrelse. Sønnen min har i hele vinter brukt en str mindre i dress enn det jeg i fjor var helt sikker på at han kom til å bruke. Vi prøvde størrelsen over i høst og den druknet han i og han kunne ikke brukt den i år likevel. Så da sparte jeg de pengene ved å ikke kjøpe på salg:-)

Skrevet

Har kjøpt(dvs pappan min har kjøpt) en ny vinterjakke/kåpe til Leah, hun har en kåpe som er blitt til jakke nå, den er fortsatt passe i armene, men er ikke lenger så lang:) Regner med hun kan bruke den nye jakken til høsten også, kjøpte en str større enn hun bruker nå..den er litt stor til henne nå, men hun kan bruke den likevel:) Hun fikk ny vinterdress til jul og den tror jeg også vil passe til neste vinter, for den er ganske stor nå. Har jeg hatt mer penger skulle jeg absolutt kjøpt mye vinterklær på salg nå!

Skrevet

Det er ikke så dumt, smart å kjøpe 2 str større enn de bruker nå. Har jeg alltid gjort med min 5-åring.

Skrevet

Noen som vil tipse om hvor det er salg og gode tilbud på vinterklær?

Skrevet

Handler mye klær på salg, men ikke dresser og større ting- type vintersko. Dumt å stå der med feil størrelse når en trenger de..... Også er det ofte gode tilbud når det kommer ny sesong også!!

Skrevet

Alt, med unntak av sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...