Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Hvor stor vogn får du plass til i baggasjen`? Får jeg plass til en Emmaljunga city cross der? Og hva med baksetene. Hvordan er det å ha 2 bakovervendte seter der?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg hadde engang en golf men den var litt eldre vel å merke. Men, skal du ha alt det er opp i, så tror jeg du kommer til å slite litt. Det er nå litt god plass i de, men ikke så god plasser heller. Bagasjen er nå forholdsvis stor, men en vogn av den typen tar mye plass. To bakovervendte seter skulle gå an, men det spørs om det blir i trangeste laget. Jeg vet at bilene er nå litt forandret, men det e nå heller intriørmessig.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Ok.. Jeg vil gjerne en Golf men alle maser om at jeg må ha stasjonsvogn. Får se hva jeg gjør. Er så vanskelig å finne en bil man liker med god plass uten at det skal bli stasjonsvogn. Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Ja jeg kan godt skjønne hvorfor de maser om stasjonsvogn, der har du PLASS, og det har du ikke i en GOLF. Du må tenke litt lengere enn ditt eget behov. Med plass er veldig vanskelig å finne, spes da du skal ha to seter som er bakovervendte og en stor vogn. Da har du egentlig ikke så mange alternativer å ty til. Det blir stasjonsvogn eller en jeep type aktig. Lykke til med søkingen:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har 3 barneseter i min Rav 4, den er større enn en Golf, men angrer bittert på at jeg ikke kjøpte st.vogn. Har hatt Golf før, aldri mer den sto mer enn den gikk.
AndreVonDrei Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Vi har både Golf og Passat og plassmessig er Passat å foretrekke. Helt ufattelig hvor mye vi får dyttet inn i den bilen -ingen barn som sparker i setet og vognen går inn uten problemer. I golfen derimot var det så vidt vi fikk inn setet bakovervendt, vi må alltid knote med vognen inn og ut og vi har brio-vogn som jeg tror er ganske mye mindre enn vognen din. Og bare glem å få plass til noe annet! Men golfen er jo mye lettere å kjør og når barna blir større tror jeg nok golfen vil være å foretrekke sånn til vanlig og at heller Passaten blir brukt når vi skal ha med mye pikkpakk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå