gilgi Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Venninna meg har kjøpt hp mini bærbar pc som var på tilbud på SIBA og hun mener den er tregere enn en vanlig bærbar pc? Stemmer det? Er det noen her inne som kan anbefale med en mini bærbar?
Rampongi Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 spørs jo hvor stor ram og slikt det er på den det da.. får ikke plass til allverden av harddisk og minnebrikker i slike mini-pcer.. de er vel mest ment som dokument/skrivemaskiner og ikke spill og slikt.. Hva har du bruk for?
gilgi Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2010 Vil egentlig ha den bare for å chatte, dibbe. Ikke en arbeidspc egentlig.
It's all about me Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Ja de er trege. Har en Acer Aspire One og den ligger ubrukt. Men det er vistnok noen enkle trinn en kan gjøre for at den skal jobbe raskere. Jeg skal teste dette, har bare ikke kommet så langt enda. Det ene er å bytte fra Explorer til Firefox. Det krever mye mindre av pc'en og vil ha innvirkning på hastighetent. Det andre er å bytte virusprogram. Jeg har vistnok det aller tyngste nå og skal bytte til et enklere et.
Sistah*G07*J09* Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har hatt en acer aspire one i snart ett år Å er kjempe fornøyd. Har bare de mest nødvendige programmene på den da. Bruker den stortsett kun til chatting, DIBing og facebook Den kan være litt treng når man starter mange ting samtidig, men stortsett veldig fornøyd. Så så lenge man er flink å ikke proppe den full av programmer og annet skit, så går det bra fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå