Gå til innhold

Dere som har født flere ganger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før forrige fødsel hadde jeg masse nedpress på slutten, men ingen andre tegn. 2 dager før termin ble jeg strippet som resulterte i at slimproppen gikk og riene startet ved termin. Riene begynte milde med 15-20min mellom og tok seg opp i løpet av 28 timer til lille mann var ute.

Nå er jeg 36+4 og har hatt nedpress en god ukes tid. Men i går kveld fikk jeg skikkelig mens murringer og fikk ikke roet kroppen helt. Når jeg først sovnet, sov jeg godt - men fremdeles murringer idag.

Spørsmålet mitt er vel egentlig om hver fødsel starter ulikt, eller likt nesten?

Kan jeg forvente med murringer og annet framover, eller er det tegn på at snuppa er på vei?

Skal til jordmor i morgen, så får vel litt svar da, men greit å sjekke her og :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :o)

Jeg tror du kan vente deg murringer og modningstegn fremover nå ja. Jeg tror ikke du skal være redd for og føde enda.Jeg har hatt mye murringer og kynnere leeeenge og det er modning. :o) Etter det jeg har hørt kan fødslene være både forskjellige eller veldig like.Det varierer nok litt fra person til person.Jeg tror at jenta di gjør seg klar i magen til og komme snart,men modning kan jo ta noen uker til enda da.Vet ikke om det var til så mye hjelp akkurat da.. :P Men siden du skal til jordmor i morgen får du nok et litt "bedre" svar.

Skrevet

Takk for svar :)

Ja, har jo sett og hørt her inne om folk som går med modningstegn leeenge, hehe..

Blir spennende å se hva jordmor sier i morgen ja.. Skal på Ul til tirsdag også, for vekstestimering og sjekk. Hadde morkakesvikt med 1.mann, så blir nøye fulgt opp.. Skulle det være noe som de ser på den kontrollen som ikke er som det skal, blir jeg satt igang. Så forberedt på det meste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...