FruTB Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Er det noen her som har gått rett på voksenseng/rammemadrass fra sprinkelseng? Bo sover fortsatt sammen med oss, men rommet hans har fått inn en 90cm bred rammemadrass - deilig med en ekstraseng i hus! Men vi har ikke plass til to senger på rommet hans, så jeg lurer på om vi bare skal la han flytte rett over i rammemadrassen ... Med sengehest eller en overmadrass med to store pølser på hver side så barnet ikke ruller ut (husker ikke helt hvor jeg fant det, men vet det finnes ...) Noen med gode erfaringer?
Tuffy Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Vi gikk fra sprinkelseng til 90-seng da gutten var drøyt 2 år, og det har gått helt fint. Har så klart sengehest, hvis ikke ville han fort endt opp på gulvet. Han var veldig stolt over å få seg ny og stor seng, var med og kjøpte nytt sengetøy selv og var med på å montere opp senga
meg & to små vampyrer Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Vi har ikke hatt juniorseng. Kjøpte en vanlig voksenseng, størrelse 75 x 200 til ham. Han liker den. Sengehest selvfølgelig. Like greit det. Skjønner ikke helt poenget med å kjøpe juniorseng til de...
FruTB Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2010 Så bra! Da satser vi på det Bare håper jeg finner en ok sengehest til rammemadrass.
Seven Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Nå har ikke jeg kommet så langt ennå, men alle jeg kjenner har hoppet over juniorseng. Voksen seng m sengehest har visst fungert helt greit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå