Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Vi må til innkjøp av nødbleier denne måneden..bruker vanligvis libero, men trenger et billigere alternativ nå..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Min erfaring er at landlord sine billigbleier er best. Vi har prøvd både coop og first price, men syntes de var stivere og ikke absorberte så mye. har allikevel havnet tilbake til Libero, da de er aller best...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Hva er prisen i forhold til libero, vet du det? Vi kommer til å holde oss til libero, men det er ingen skam å snu på krona en lita stund
AussieAnette Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Vet du. landlord sine er bedre enn libero. Syns nå vi. Eneste er at de er litt stive i midten (der bleia er bretta): Men ta og dra litt i den så blir den så myk og fin atte. Og libero koster vel 50 kr for 19 stk, mens landlord har 53 stk for 37 kr..
Silje_vanilje Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Vi kjøper de svære eskene med pampers på Rema1000. Den vi bruker koster 85 å da får vi over 60 bleier om jeg ikke tar helt feil. Iallefall kjempe mange å utrolig gode. Og syns ikke de er dyre heller
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Hvis dere har coop-kort så får dere også avslag på libero sine bleier mener jeg på.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Er enig at Coop sine er fryktelig stive og ekle :-s her bruker vi Libero og Pampers, kjøper på Coop med medlemskort. Hvilken butikk selger Landlord *spør rødmende*? Er det på Rema man kjøper stor pakke med Liberobleier str 6?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Vi bruker landlord sine fast. Det er god kvalitet på de, og det koster 28,- for en svær pake. Vi bruker også mumi bleiene de har på rema1000, det er up&go bleier. dekoster litt mer 45,- for en svær pakke. Vi holder på å slutte med bleie til de nå. Vi brukte pampers til i fant landlord bleiene, de er ikke like myke, men prisforskjellen utveier kvalitetsforskjellen. Vi kan gå på badng med ungene en eller to ganger ekstra per mnd på det vi sparer der :-) Av og tilskulle en tro det var nesten barnemishandling å ikke bruke libero, oe som er helt feil. First price beleiene har ikke så god pass form, blir lett lekasjer da, og mer arbeid er vi ikke glad i :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #9 Skrevet 18. mars 2010 Vi bruker first price. Syns de er myke og gode. Mye bedre en libero. Brukte libero før. Syns de er litt for stive.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #12 Skrevet 18. mars 2010 Landlordbleier kjøper du på Rema1000:) Vi brukte disse en stund, men siden snuppa ble så fryktelig sår der nede, måtte vi bare kutte de ut. Gikk tilbake til Libero sine, og hun ble helt fin igjen etter litt behandling med zinksalve og Inotyol:) Men er for all del verdt et forsøk! 50 landlordbleier til 27 kr, i motsetning til ca 50kr for 26 libero (up and go). Landlord er ganske stive synes jeg, og Libero er mye bedre. Men som du ser er det mange meninger ute og går, så jeg ville garantert prøvd! Genialt å spare såpass mye penger på noe det går SÅ mye av når en har småbarn:)
AussieAnette Skrevet 18. mars 2010 #13 Skrevet 18. mars 2010 Husker ikke om jeg skrev lenger opp, men dra litt i landlord bleiene så er de ikke stive lenger!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå